EMULATORS.LV

 

Ja glītā kartona kastītē ieliek kādu mantiņu, tad kartona kastītes noiets radikāli uzlabojas.

AUGUSTS / 2012 – Tā ir mārketinga cilvēku anekdote – ja smukā kartona kastītē kaut ko ieliek, tad kastīte pārdodas labāk un dārgāk.

Iedomājieties, ja veikalā visas piena pakas būtu pēc dizaina vienādas (krāsa, izmērs, zīmējums, burtu lielums), ja smaržu pudelītes un to iepakojums vienāds, ja konfekšu iesaiņojums vienāds, ja uz apģērbiem redzamā vietā nebūtu (vai arī vispār nebūtu) brenda uzšuve vai logotips  un tā tālāk. Kā rīkotos pircējs, kāda būtu preces vai pakalpojuma cena?

Paraugieties 10 vienādi jauni polo krekli – kvalitāte vienāda, krāsa vienāda, dizains vienāds, fasons vienāds, smarža vienāda – bet cenu atšķirība sasniedza vairākus desmitus reižu (no 1 lata līdz 70 latiem polo krekla gadījumā – atšķiras tikai logotipa uzšuve). interneta vai satelīttelevīzijas piegādātājs (ar vienādu pakalpojuma kvalitāti un līdzīgu pašizmaksu – kas tieši attiecas uz produkta izveidošanu un piegādi).

Padomājiet – kāpēc kādas mājās strādājošas vecmāmiņas džemperi pērk negribīgāk par kāda dizainera vārdu apveltītu džemperi (kuram dizaineris nav pat pieskāries, un tādi visā pasaulē ir simtiem tūkstošiem, ja ne miljoniem) – kaut gan vecmāmiņas džemperis būs individuāls, gadījumā pat ja viņa viens pret vienu noadīs tādu pašu, kāds tas ir veikalā un tas pat ar visa materiāla, darba un laika izmaksām būs lētāks.

Padomājiet kāpēc pircējs veikalā izvēlēsies paciņu tēju pretstatā beramajai (Indijas, Ceilonas, Ķīnas utt) vai laukos lasītām tējām, lai to dzertu mājās. Kaut gan kvalitātes ziņā beramās un lasītās ir nesalīdzināmas ar maisiņos fasētām.

Kāpēc ieguldīt zināmu naudas apjomu (likumā noteiktas summas apmērā, kas ir obligāti jāatmaksā, ja kas notiek) bankā ar zemākiem procentiem, tā vietā lai ieguldītu ar augstākiem – valsts taču 100% garantē naudas apmaksu gan vienā, gan otrā, gan pārējās divdesmit bankās , taču cilvēks izvēlas noguldīt ar zemāku likmi.

Un vēl un vēl.

Man ir atbilde. arī iepriekš to esmu jau teicis.

Esmu zinošs un prasmīgs biznesā un mārketingā. Ievērojama pieredze ar dažādiem uzdevumiem un mērķiem:

  • tirgu iekarošanā,
  • nišu atņemšana konkurentiem,
  • trāpījums interesējošās mērķa auditorijās
  • vietējs un starptautisks

Sazinieties –  Telefons, E-pasts, Ziņojums!

t: +(371) 26705808

Ramils Kadirovs

Ierakstīt komentāru: