EMULATORS.LV

 

Jebkurš apmeklētājs, klients vai pircējs ir sagaidāms laipni, neaizmirstam vārdus labdien, lūdzu, paldies, nāciet atkal

Jūlijs / 2009 – Joprojām fascinē tik elementāras lietu trūkums, kā laipna apmeklētāja sagaidīšana un sarunāšanās veikalos un birojos (pat tajos, kuru saknes meklējamas rietumos). Tas, ka pašlaik ir krīze, un pircējs iespējams neveiks pirkumu, vai arī tiek palūgta uzziņa, nenozīmē, ka jautātājs ir jāignorē, viņam var rādīt skābu seju un nav jāsaka lūdzu un paldies.

Ienākot birojā apmeklētājam, viņam nav jāgaida 10 minūtes, kamēr tiks pievērsta uzmanību (tajā laikā klausoties sīkumus no biroja kolēģu aprunāšanas).

Ienākot veikalā, tiek sagaidīta patīkama atmosfēra tajā ne tikai treknajos gados, bet arī tagad.

Ja ir palikušas 5 minūtes līdz darba laikam, mēs apkalpojam un sniedzam vajadzīgo informāciju klientam. Kaut kā tās labā servisa dienu mācības ir aizgājušas nebūtībā

Jā, un braucot pa ceļu, pat ja iedegās zaļā gaisma, nevajadzētu braukt taurējot virsū pensionāram ar bērnu ratiņiem, bet pagaidīt, lai tiek pabeigta brauktuves šķērsošana.

Latvijas ekonomikai kopumā un daudziem cilvēkiem pašlaik neklājas viegli. Tas nav iemesls pazemināt apkalpošanas kultūru.

Tas taču ir jebkuras pārdošanas un jaunu kontaktu veidošanas pamatu pamats. Tā tas ir bijis un būs.

P.S.Komentārus var rakstīt klikšķinot uz tēmas virsrakstu vai arī rakstot man uz e-pastu.

Ramils Kadirovs

Ierakstīt komentāru: